Konkurs na projekt znaczka/logo
Mazowieckiego Kolegium Instruktorów Krajoznawstwa PTTK
REGULAMIN
Konkurs trwa od dnia 04.2025 r. (poniedziałek) do 14.05.2025 r. (środa) i jest skierowany do wszystkich.
- Organizatorem Konkursu jest Mazowieckie Kolegium Instruktorów Krajoznawstwa PTTK, zwany dalej Organizatorem.
- Celem konkursu jest zaprojektowanie wyglądu znaczka/logo Organizatora.
- Każdy uczestnik Konkursu może nadesłać maksymalnie 3 projekty.
- Projekt powinien przede wszystkim nawiązywać do nazwy Organizatora, a także PTTK oraz wiązać się z Mazowszem.
- Projekt graficzny znaczka/logo będzie wykorzystany do celów identyfikacyjnych i promo-cyjnych Organizatora, w tym do oznaczania jego materiałach firmowych.
- Projekty prosimy przesyłać na adres mailowy mazurek@onet.pl do 14.05.2025 r. (środa, do godz. 23:59) wraz z oświadczeniem o wyłącznej własności nadesłanego przez autora projektu graficznego (zał. Nr 1). W przypadku pliku bitmapowego minimalną wymaganą rozdzielczością jest 300 dpi.
- Spośród nadesłanych propozycji Organizator w terminie 2 tygodni od zakończenia konkursu wybierze jeden zwycięski projekt. Wyniki zostaną opublikowane na stronie mfo.pttk.pl i fb MFOPTTK. Autor zwycięskiego projektu otrzyma nagrodę w postaci vouchera na kwotę 100 zł; za zajęcie drugiego i trzeciego miejsca autorzy otrzymają voucher na kwotę 50 zł, do zrealizowania w sklepie Decathlon. Jedna osoba może otrzymać tylko jeden voucher.
- Zwycięzca Konkursu przekaże oświadczenie o przeniesieniu na Organizatora praw autorskich do projektu i niezgłaszaniu roszczeń z tytułu wykorzystania jego pracy.
- Zgłoszenie projektu jest jednoznaczne z akceptacją niniejszego Regulaminu.
- Organizator zastrzega sobie wyłączne prawo do ostatecznej interpretacji regulaminu
z nierozstrzygnięciem konkursu włącznie.
Załącznik nr 1 – Oświadczenie o wyłącznej własności projektu
Oświadczam, że jestem autorem przesłanego projektu graficznego znaczka/logo i posiadam wyłączne prawa do tego projektu.