Komunikat dotyczący eliminacji Ogólnopolskiego Konkursu Krasomówczego dla Dzieci i Młodzieży na terenie Województwa Mazowieckiego w 2014 roku.
1. Organizatorami Ogólnopolskiego Konkursu Krasomówczego są:
– Oddział Polskiego Towarzystwa Turystyczno-Krajoznawczego w Golubiu-Dobrzyniu
– Oddział Polskiego Towarzystwa Turystyczno-Krajoznawczego w Legnicy
– Zarząd Główny Polskiego Towarzystwa Turystyczno-Krajoznawczego
2. Konkurs realizowany jest w oparciu o „Regulamin Ogólnopolskiego Konkursu Krasomówczego Dzieci i Młodzieży Szkolnej” przyjęty i zatwierdzony przez Organizatorów Konkursu w 2008 roku.
3. Na podstawie zapisów regulaminu Konkursu, organizatorem eliminacji wojewódzkich na terenie Mazowsza jest Mazowieckie Forum Oddziałów PTTK (MFO PTTK, ul. Senatorska 11, 00-075 Warszawa, tel. 22 826-22-51 wew. 111, 218 e-mail: wkoprowski@pttk.pl, natalia@pttk.pl). Informacje dotyczące eliminacji Konkursu zamieszczane są na stronie internetowej www.mfo.pttk.pl.
4. Eliminacje wojewódzkie Konkursu odbędą się w drugiej połowie października 2014 r. (w Warszawie, ul. Senatorska 11). Dokładny termin zostanie podany do dnia 15.09.2014 r.
5. Jednostki planujące organizować eliminacje powiatowe/rejonowe Konkursu mają obowiązek poinformowania MFO PTTK o miejscu i terminie eliminacji do dnia 15.09.2014 r. Informacje prosimy przesyłać drogą mailową. Wykaz organizowanych eliminacji powiatowych/rejonowych Konkursu zamieszczony zostanie na stronie internetowej www.mfo.pttk.pl.
6. W eliminacjach wojewódzkich Konkursu wezmą udział przedstawiciele poszczególnych powiatów.
7. Organizator przesłuchań powiatowych/rejonowych Konkursu może zgłosić do eliminacji wojewódzkich maksymalnie jednego uczestnika w każdej kategorii wiekowej (szkoła podstawowa, gimnazjum, szkoła ponadgimnazjalna) z danego powiatu. Podstawą przypisania do danego powiatu jest siedziba szkoły, do której uczęszcza uczestnik. Niezgłoszenie żadnego uczestnika w danej kategorii nie powoduje możliwości zgłoszenia większej ilości uczestników w innych kategoriach.
Zgłoszenie uczestników do eliminacji wojewódzkich należy przesłać pocztą na adres: Mazowieckie Forum Oddziałów PTTK, ul. Senatorska 11, 00-075 Warszawa lub drogą mailową (zeskanowany dokument) na adres: poczta@mfo.pttk.pl do dnia 13 października 2014 roku.
8. Do przesyłanych przez organizatora eliminacji powiatowych/rejonowych zgłoszeń uczestników na etap wojewódzki należy dołączyć protokół przesłuchań eliminacji powiatowych/regionalnych. W przypadku przesyłania protokołu drogą mailową należy dokument zeskanować.
9. W przypadku zgłoszenia dwóch lub więcej osób w tej samej kategorii wiekowej z danego powiatu, zakwalifikowana zostanie osoba wymieniona na pierwszym miejscu w protokole z danych eliminacji powiatowych/regionalnych.
10. W eliminacjach wojewódzkich nie mogą brać udziału inni uczestnicy, niż wymienieni w zgłoszeniach z eliminacji powiatowych/rejonowych.
11. W przypadku dużej liczby uczestników eliminacji wojewódzkich, organizatorzy zastrzegają sobie możliwość przeprowadzenia eliminacji w ciągu dwóch dni.
12. Jeżeli w powiecie/rejonie zamieszkania ucznia lub jego szkoły nie są organizowane eliminacje zgłoszenie uczestnika należy kierować bezpośrednio na adres MFO PTTK 00-075 Warszawa ul. Senatorska 11.
13. Interpretacja zapisów niniejszego komunikatu należy wyłącznie do organizatorów eliminacji wojewódzkich.
14. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo wnoszenia zmian i uzupełnień do zapisów niniejszego komunikatu.